ΝΕΑ ΣΕΖΟΝ: ΑΝΟΙΞΗ/ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2024! ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΙΣ ΤΑΣΕΙΣ >>>

Αναζήτηση...

Guess – ένας γίγαντας στον κόσμο της μόδας σε αμερικανικό στυλ. Όλα όσα αξίζει να γνωρίζεις για αυτή τη μάρκα

4 min.

Ο συνδυασμός της θρυλικής αίγλης του Χόλιγουντ με μια πινελιά γαλλικού σικ – αυτή είναι μια συνταγή για μια επιτυχημένη μάρκα μόδας, την οποία πιθανότατα θα είχαν δώσει οι ιδρυτές της αμερικανικής μάρκας Guess. Η ιστορία της ανάπτυξής της είναι εκπληκτική, οι σέξι διαφημιστικές καμπάνιες προσελκύουν και τα ρούχα έχουν συγκεντρώσει πιστούς οπαδούς για περισσότερα από 40 χρόνια. Αν και αυτό το brand έγινε διάσημο για την παραγωγή τζιν που τονίζουν τη σιλουέτα, σήμερα μπορούμε να βρούμε πολλά περισσότερα πράγματα στα σχέδιά του. Παρακάτω θα βρεις όλες τις πιο ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την ιστορία της Guess, μια περιγραφή της γκάμας της μάρκας, καθώς και ιδέες για outfit.

Σήμερα, η GUESS διαθέτει περισσότερα από 1.500 καταστήματα λιανικής πώλησης παγκοσμίως και προσφέρει συλλογές για άνδρες, γυναίκες και παιδιά, καθώς και μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ, από κοσμήματα, αρώματα, γυαλιά και ρολόγια μέχρι τα πολυπόθητα παπούτσια και τσάντες.

Η ιστορία της μάρκας Guess ξεκίνησε το 1981. Αφού ερωτεύτηκαν το Λος Άντζελες κατά τη διάρκεια οικογενειακών διακοπών, τα τέσσερα αδέρφια Marciano από τη νότια Γαλλία αποφάσισαν να το κάνουν σπίτι τους. Το όνομα της μάρκας προτάθηκε από το διαφημιστικό σλόγκαν, που το έβλεπαν καθημερινά οδηγώντας στο γραφείο: «Μαντέψτε τι υπάρχει στο νέο μας Big Mac;» Η λέξη κόλλησε στο μυαλό τους. Σύντομα, έγινε το όνομα της εταιρείας τους και του κτιρίου της έδρας της εταιρείας στην Olympic Boulevard, δίπλα στην διαφημιστική πινακίδα που τους ενέπνευσε.

Ερωτευμένοι με την Αμερική, τα αδέρφια δημιούργησαν το πρωτοποριακό προϊόν τους για το οποίο η μάρκα έγινε διάσημη: ένα στενό, τζιν με ξεβαμμένη όψη που έφτανε μέχρι τον αστράγαλο, με τρία φερμουάρ, το οποίο ονόμασαν Marilyn Jean. Παρά το γεγονός ότι το ντένιμ με ξεβαμμένη όψη δεν ήταν του στυλ ενός γαλλικού προϊόντος, μάλλον ήταν μια αμερικανική εικόνα, οι αδερφοί Marciano ένιωσαν τόσο έντονα την αμερικανική ατμόσφαιρα που ανέλαβαν να δημιουργήσουν αυτό το είδος σχεδίου και έστειλαν ένα ζευγάρι τζιν και ένα χειρόγραφο σημείωμα σε επιλεγμένα πολυκαταστήματα. Η εταιρεία Bloomingdale’s λάτρεψε αυτό το τζιν και παρήγγειλε 24 ζευγάρια. Το μοναδικό, σέξι παντελόνι ξεπουλήθηκε μέσα σε λίγες ώρες.

Photo by Frank Trapper/Corbis via Getty Images

Κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους της ύπαρξης της μάρκας στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Guess έφτασε σε όλα τα μεγάλα πολυκατάστημα των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των Bergdorf Goodman, Bonwit Teller, Neiman Marcus και Saks Fifth Avenue. Όταν το τζιν ήταν βασικό στοιχείο της αμερικανικής γκαρνταρόμπας, η Guess του έδωσε έναν πιο μοντέρνο, σέξι τόνο, προσφέροντας μια μεγάλη γκάμα από καινοτόμα σχέδια και ξεβαμμένες όψεις, με μια στυλάτη, κοκετερή προσέγγιση που ίσως μόνο οι les français μπορούσαν να πετύχουν.

Η ιδέα για το στυλ των διαφημίσεων της Guess προήλθε από τον νεότερο από τους αδελφούς Marciano, τον Paul. Με τον γοητευτικό κόσμο της Guess στο μυαλό του, δεν χρειαζόταν ένα πρακτορείο για να τον βοηθήσει. Οι καμπάνιες ήταν να αποτυπώσουν τη γοητεία του κλασικού Χόλιγουντ, αλλά και για να απεικονίσουν τις σύγχρονες νεαρές γυναίκες που καθόρισαν το προκλητικό πνεύμα της μάρκας. Το πρώτο «κορίτσι της Guess» ήταν μια άγνωστη Γαλλίδα μοντέλο, η Estelle Lefebure. Τα άλλα μοντέλα ήταν ήδη πιο διάσημα: η Claudia Schiffer, η Carré Otis, η Eva Herzigova, η Laetitia Casta, η Naomi Campbell, η Anna Nicole Smith, η Paris Hilton… και η Carla Bruni, που ήταν μόλις 16 ετών τότε.

Όσον αφορά τους φωτογράφους, ανάμεσα τους βρέθηκαν διάσημα ονόματα όπως η Ellen Von Unwerth, αλλά και η φοιτήτρια Daniela Federici, την οποία ο Paul Marciano πήρε από τη σχολή κινηματογράφου το 1992 για να φωτογραφίσει την Anna Nicole Smith. Ο Wayne Maser, ο Herb Ritts, ο Dewey Nicks, ο Raphael Mazzucco και ο Pablo Alfaro συνέβαλαν επίσης στη δημιουργία μαγικών φωτογραφίσεων για τη μάρκα για πάνω από τρεις δεκαετίες. Είτε ασπρόμαυρο είτε έγχρωμο, το στυλ των διαφημίσεων της Guess είναι άμεσα αναγνωρίσιμο – σαγηνευτικοί άνθρωποι σε εμπνευσμένα φόντο, που δείχνουν μια ιστορία που οι θεατές μπορούν να επινοήσουν μόνοι τους. Τέλος, πρέπει να αναφέρουμε ότι πολλά από τα κορίτσια της Guess έχουν πιο γυναικεία σχήματα από αυτά που μπορούμε να δούμε στις περισσότερες διαφημίσεις μόδας.

Το πρωτοποριακό προϊόν που ξεκίνησε τα πάντα και το οποίο έχει επικολλήσει την ετικέτα υψηλής ποιότητας στη μάρκα Guess, είναι το τζιν. Οι γραμμές των τζιν παντελονιών Guess εκπέμπουν θηλυκότητα, σεξουαλικότητα και τέλεια ραμμένο ύφασμα. Καθώς περνούσε ο καιρός και η δημοτικότητα της αμερικανικής μάρκας αυξανόταν, οι ιδρυτές της άρχισαν να προσφέρουν και τσάντες Guess, παπούτσια και αξεσουάρ – συμπεριλαμβανομένων των εξαιρετικά μοντέρνων ρολογιών που λατρεύονται τόσο από τις γυναίκες όσο και από τους άνδρες. Με μια λίστα διάσημων προσωπικοτήτων, όπως η Ναόμι Κάμπελ, η Αντριάνα Λίμα και η Κλαούντια Σίφερ, η Guess συνεχίζει να κερδίζει τις καρδιές των ικανοποιημένων καταναλωτών. Σήμερα, η μάρκα προσφέρει μια πλήρη γκάμα ανδρικών και γυναικείων ρούχων. Ιδιαίτερα αξιοσημείωτα είναι τα φορέματα Guess, τα οποία προσελκύουν τους θαυμάστριες τους χάρη στη διαφορετικότητά τους. Υπάρχει κάτι τόσο για τις λάτρισσες του άνετου urban style, των ρομαντικών και διακριτικών εμφανίσεων με βολάν, όσο και για τις επαναστατικές γυναίκες, για τις οποίες τα δερμάτινα στοιχεία και το ροκ πνεύμα είναι βασικά στοιχεία του στυλ.

Με τα χαρακτηριστικά ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ Guess που αναφέρονται στο τυπικό αμερικανικό στυλ μπορείς εύκολα να δημιουργήσεις υπέροχα outfit για διάφορες περιστάσεις. Δες παρακάτω μερικά από τα ρούχα του brand Guess που μπορείς να βρεις στο MODIVO.

Τζιν Guess σε στυλ bootcut. Δες κι’ άλλα γυναικεία τζιν Guess που διατίθενται στο MODIVO.

Η μάρκα Guess συνδέεται κυρίως με διάφορα τζιν με χαρακτηριστική ξεβαμμένη όψη που πάντα τονίζουν τη σιλουέτα. Ο συνδυασμός τους με ένα απλό λευκό τοπ και γόβες είναι πάντα μοντέρνος.

Μαύρο top Guess με λογότυπο της μάρκας

Η μάρκα Guess έχει επίσης το δικό της αναγνωρίσιμο λογότυπο, το οποίο βρίσκεται συχνά σε τοπ, t-shirts, μπλουζάκια ή φούτερ αυτής της μάρκας. Μπορεί να είναι με πούλιες, ζιργκόν, πολύχρωμο ή απλά στην αρχική έκδοση. Πώς να φορέσεις π.χ. τα τοπ με αυτό το είδος λογότυπου; Είναι απλό: χωρίς να τα συνδυάζετε με άλλα ρούχα με λογότυπο όπως στην παραπάνω φωτογραφία.

Μαύρο ζιβάγκο Guess σε συνδυασμό με σετ camo

Το brand Guess προσφέρει επίσης μονόχρωμα, λεία ρούχα. Στην παραπάνω φωτογραφία βλέπουμε ένα outfit με μαύρο, κοντό ζιβάγκο με ασυνήθιστα κοψίματα. Πολύ στο στυλ της Guess.

Πράσινη καπαρντίνα Guess σε συνδυασμό με τζιν και λευκά καουμπόικα μποτάκια

Όπως είπαν οι ίδιοι οι ιδρυτές της μάρκας, η Guess συνδυάζει το αμερικανικό στυλ με μια πινελιά γαλλικής ανεμελιάς. Παραδείγματα αυτού είναι οι κλασικές καπαρντίνες Guess, που αξίζει να τις φορέσεις σε στυλ Guess, π.χ. με τζιν και καουμπόικες μπότες.

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα MODIVO θα βρεις προϊόντα GUESS για γυναίκες, άνδρες και παιδιά.

Κύρια φωτογραφία του άρθρου: Jeremy Moeller via Getty Images

τάσεις και συμβουλές
Insta News