Σε αυτό το άρθρο:
3 min.
Το MODIVO είναι ένα καινοτόμο πολωνικό multibrand μόδας που προσφέρει πάνω από 160.000 προϊόντα από περισσότερες από 650 μάρκες από τους τομείς streetwear, casual και premium. Κάθε μήνα, η λίστα με τις μάρκες που μπορείς να βρεις στο κατάστημά μας εμπλουτίζεται με νέα brands γεμάτα έμπνευση που προσφέρουν την πιο εκλεπτυσμένη ποικιλία. Αυτόν τον μήνα, προστέθηκαν brands όπως: Etam, Glamorous, Bohonomad, Fabiana Filippi, AGL και Kaotiko. Τι αξίζει να γνωρίζεις για αυτά;
Etam
Η μάρκα Etam θεωρείται ως ένα από τα πιο δημοφιλή και αναγνωρίσιμα brands στον κόσμο μεταξύ εκείνων που σχεδιάζουν γυναικεία εσώρουχα. Δεν είναι καθόλου περίεργο, άλλωστε μπορεί να υπερηφανεύεται για πάνω από εκατό χρόνια ιστορίας, γεγονός που μεταφράζεται στην ποιότητα των προϊόντων της. Ιδρύθηκε το 1916 στο Παρίσι από τον Max Lindemann, ο οποίος ανέπτυξε σταδιακά την εταιρεία, ανοίγοντας νέα σημεία πώλησης, τα οποία οδήγησαν στην είσοδο σε ξένες αγορές. Επί του παρόντος, η έδρα της μάρκας Etam βρίσκεται στο Παρίσι.
Για περισσότερα από εκατό χρόνια δραστηριότητας, πολλοί κορυφαίοι σχεδιαστές έχουν συνεργαστεί με την Etam. Αρκεί να αναφέρουμε προσωπικότητες όπως η Lolita Lempicka από τη Γαλλία, η Alix Bancourt ή το Ρωσικό μοντέλο που είναι το πρόσωπο αυτού του brand – Natalia Vodianova. Ωστόσο, αυτό που ξεχώρισε τη μάρκα από άλλες μάρκες εσωρούχων είναι η ανάπτυξη ενός σουτιέν που αποτελείται από 20 διαφορετικά στοιχεία. Όλες οι νέες συλλογές κατασκευάζονται επίσης στη Γαλλία μέχρι και σήμερα.
Bohonomad
Η Bohonomad είναι μια μάρκα σανδαλιών που επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από το μοτίβο της παραλίας και του θερέτρου. Τα σανδάλια από σχοινιά, δηλαδή το κορυφαίο προϊόν αυτής της μάρκας, δημιουργήθηκαν με γνώμονα ότι πρέπει να είναι καθολικά, άνετα και φιλικά προς το ταξίδι. Τα σανδάλια Bohonomad είναι 100% χειροποίητα και vegan και παράγονται με φιλικό προς το περιβάλλον και βιώσιμο τρόπο. Επιπλέον, η Bohonomad δίνει σημασία στην εργασιακή ηθική για να παρέχει στους υπαλλήλους της ασφαλείς και καλές συνθήκες ανάπτυξης και το περιβάλλον. Η Bohonomad αναλαμβάνει την κοινωνική ευθύνη τόσο για τη μάρκα της όσο και για τα προϊόντα της, με αποτέλεσμα ο αριθμός των πελατών της να αυξάνεται πολύ γρήγορα.
Fabiana Filippi
Η εταιρεία Fabiana Filippi δημιουργήθηκε ως αποτέλεσμα έμπνευσης που αντλήθηκε από τη μοναδική παράδοση του κασμίρι στην Ούμπρια, όπου το τοπίο σκιαγραφείται από ελιές και βελανιδιές όπως σε έναν αναγεννησιακό πίνακα. Το αποτέλεσμα είναι ο πρωτότυπος σχεδιασμός της μάρκας: γραφικές γραμμές αντιμέτωπες με ρευστά σχήματα, συνοδευόμενες από μια παλέτα που αντικατοπτρίζει τη γκάμα των χρωμάτων της φύσης. Για τη Fabiana Filippi, το στυλ είναι μια έκφραση ελευθερίας, συμπυκνωμένη σε έναν «άνετο μινιμαλισμό» με μια αυθεντική και ενδιαφέρουσα ουσία. Στην παραγωγή ρούχων αυτής της μάρκας, δίνεται μεγάλη σημασία στην καθαρότητα των πρώτων υλών και την αντοχή των διαδικασιών παραγωγής, δημιουργώντας μια κομψότητα που βασίζεται στο σεβασμό για τη γη και τους ανθρώπους.
«Την ημέρα που γεννήθηκε η κόρη του αδερφού μου και της γυναίκας του της Donatella, κοιταχτήκαμε και είπαμε: έτσι θα λέγεται η μάρκα μας, θα έχει το ίδιο όνομα με αυτό το κοριτσάκι – Fabiana Filippi. Έχουν περάσει τριάντα χρόνια και αυτό το «ναι» που ειπώθηκε ομόφωνα, σε συνδυασμό με την αγάπη για την ομορφιά και τη φροντίδα για την παράδοση της χειροτεχνίας της Ούμπρια, είχε ως αποτέλεσμα τα υπόλοιπα. Όπως η Fabiana, η εταιρεία μας έχει επίσης εξελιχθεί σε μια κοινότητα που πάλλεται τώρα με τον ίδιο ενθουσιασμό, όπου οι οικογενειακές αξίες γίνονται αισθητές ως πλεονέκτημα για την εταιρεία», λέει ο ιδρυτής και ο CEO της μάρκας, Mario Filippi Coccetta.
AGL
Η AGL είναι μια σύγχρονη premium μάρκα, που δημιουργήθηκε από γυναίκες για γυναίκες, σε συνδυασμό με την καρδιά της ιταλικής δεξιοτεχνίας και χειροτεχνίας. Από το 1958, η εταιρεία AGL αναπτύχθηκε στην ιταλική περιοχή Marche, η οποία είναι, κατά κάποιο τρόπο, η καρδιά της παραγωγής των υποδημάτων. Χάρη στις προσπάθειες του Piero Giusti, ιδρυτή της εταιρείας, η AGL ιδρύθηκε και συνεχίζει να αναπτύσσεται ως οικογενειακή επιχείρηση. Τα outfit AGL ξεκίνησαν να κατακτήσουν τη Βόρεια Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες χάρη στον γιο του Piero, τον Attilio, ο οποίος δημιούργησε μια τέλεια εφαρμογή σαν γάντι, που είναι το χαρακτηριστικό αυτών των παπουτσιών, που σχεδιάζονται και κατασκευάζονται στην Ιταλία στην οικογενειακή εταιρεία. Η φήμη της μάρκας και η παγκόσμια διανομή αυξήθηκαν ακόμη περισσότερο καθώς οι αδερφές Giusti Sara, Vera και Marianna – η τρίτη γενιά που τώρα βρίσκεται στο τιμόνι αυτού που θεωρούν «οικογενειακό πετράδι» – εντάχθηκαν στη δουλειά. Αυτή η γυναικεία τρίτη γενιά AGL προσφέρει εξαιρετικό στυλ και απαράμιλλη ποιότητα για κάθε εκπληκτική στιγμή στη ζωή μιας γυναίκας. Τα παπούτσια AGL είναι πάντα σοφιστικέ, αλλά και τολμηρά, μοντέρνα και casual. Αβίαστο σικ και αποφασιστική δροσιά – η AGL είναι ιδανική για τις σεμνές και δυναμικές γυναίκες που τολμούν να πρωτοστατήσουν στις καθημερινές τους επιλογές.
Kaotiko
«Καταχώρηση της μόδας στο δρόμο, δημιουργία μιας κοινότητας που μοιράζεται πολλά περισσότερα από έναν τρόπο ζωής». Το 1999 και σύμφωνα με αυτήν την αρχή, η Kaotiko έκανε τα πρώτα της βήματα σε ένα μικρό κατάστημα στο κέντρο της Βαρκελώνης. Η ετικέτα «Made in BCN» είναι παρούσα από την αρχή της μάρκας. Η Kaotiko ασχολείται με την τοπική παραγωγή κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων, ξεφεύγοντας από την ιδέα της fast fashion, με outfit που σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν στη Βαρκελώνη, πράγμα που δίνει αποκλειστικότητα σε κάθε ρούχο. Οι ιδρυτές αυτής της μάρκας πιστεύουν ότι ένα πιο βιώσιμο μέλλον είναι εφικτό, γι’ αυτό και εστιάζουν στην υπεύθυνη κατανάλωση. Η ποιότητα είναι ένας από τους κύριους στόχους αυτού του ισπανικού brand, όπως λένε οι ίδιοι οι ιδρυτές: «(…) εργαζόμαστε πάνω σε αυτό καθημερινά ώστε να παρέχουμε μια αποκλειστική προσθήκη σε κάθε μας ρούχο. Επιπλέον, θέλουμε να αυξήσουμε την ποσότητα των υλικών από πιο βιώσιμες πηγές, προκειμένου να μειώσουμε τις περιβαλλοντικές μας επιπτώσεις.»
Τα φούτερ Kaotiko είναι διακοσμημένα μεταξύ άλλων με απεικονίσεις καρτών ταρώ, σχέδια πλανητών, τριαντάφυλλων ή τίγρεων. Αυτή η βαρκελωνική εταιρεία ρούχων με casual, urban στυλ έχει κερδίσει μια ομάδα στόχο που είναι δύσκολο να ικανοποιηθεί: άτομα ηλικίας 15-30 ετών. Επικεφαλής όλων αυτών είναι ο Germán Bernad, ο οποίος ανέλαβε την εταιρεία μαζί με τον πατέρα και τον αδελφό του πριν από σχεδόν εφτά χρόνια και είναι ο διευθύνων σύμβουλός της τα τελευταία τρία χρόνια.