ΝΕΑ ΣΕΖΟΝ: ΑΝΟΙΞΗ/ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2024! ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΙΣ ΤΑΣΕΙΣ >>>

Αναζήτηση...

Νέα ανδρικά brands στο MODIVO: Kaotiko και Urban Classics. Από τι διακρίνονται;

1 min.

Στο MODIVO φροντίζουμε να προσθέτουμε τακτικά νέες αναπτυσσόμενες και συναρπαστικές μάρκες από όλο τον κόσμο στον κατάλογο των προσεκτικά επιλεγμένων brands μας. Φέτος τον Ιούλιο, η Urban Classics και η Kaotiko προστίθενται στις μάρκες που απευθύνονται στο ανδρικό τμήμα των πελατών μας. Παρακάτω θα μάθεις τι τις διακρίνει από άλλα brands.

Η μάρκα Urban Classics μπήκε στον κόσμο του streetwear το 2005 και από τότε ενσαρκώνει πολλά περισσότερα από ένα απλό λογότυπο. Η Urban Classics χαρακτηρίζεται από μια πολύ μεγάλη ποικιλία προϊόντων με κοινό παρονομαστή – τον αστικό χαρακτήρα. T-shirts, hoodies, college jacket, φόρμες, πουκάμισα και tank top – όλα τα κομμάτια είναι απλά, χωρίς μοτίβα ή περίτεχνα prints.

Φωτογραφία: Υλικό Τύπου

Η μοναδική αστική ατμόσφαιρα αυτής της μάρκας streetwear χαρακτηρίζεται από απλά σχέδια που τονίζονται από το color blocking. Το Urban Classics είναι κατά κύριο λόγο ένα εκφραστικό design. Αφορά λιγότερο την ίδια την ετικέτα και περισσότερο τον μοναδικό χαρακτήρα της – κλασικά σχέδια που δεν βγαίνουν ποτέ από τη μόδα. Πρώτα απ’ όλα μοντέλα σε στυλ streetwear, ειδικά επιλεγμένα χρώματα, ξεβαμμένες όψεις, υφάσματα καθώς και εξαιρετική ποιότητα. Η εκτεταμένη συλλογή περιλαμβάνει tak top και μπλουζάκια, καθώς και εφαρμοστές και φαρδιές φόρμες, hoodies και crew neck. Οι συλλογές περιλαμβάνουν επίσης ασορτί αξεσουάρ όπως καπέλα, κασκόλ, γάντια, ζώνες, τσάντες γυμναστηρίου και κάλτσες για sneakers.

Φωτογραφία: Υλικό Τύπου

Η μάρκα Urban Classics προσφέρει μια ολόκληρη ποικιλία ρούχων με τα οποία μπορείς να ντυθείς από πάνω μέχρι κάτω! Τα βασικά ενδύματα όπως τα μπλουζάκια δεν περιορίζονται μόνο στην ευρεία παλέτα των 24 χρωμάτων μας, αλλά διατίθενται επίσης σε διάφορα σχέδια, όπως μακρυμάνικες μπλούζες, μπλουζάκια με τσέπη με κοντό ή μακρύ μανίκι, με λαιμόκοψη σε σχήμα V και με στρογγυλή λαιμόκοψη.

Η μάρκα Kaotiko ιδρύθηκε στην ηλιόλουστη Βαρκελώνη το 1999 ως απάντηση στις ανάγκες των ατόμων για τα οποία τα ρούχα είναι κάτι περισσότερο από ένδυση – είναι τρόπος ζωής. Τα σχέδια της μάρκας είναι εμπνευσμένα από τους δρόμους της Ισπανίας και η προσφορά της απευθύνεται κυρίως στη γενιά Z και άτομα από 15 έως 30 ετών.

Φωτογραφία: Υλικό Τύπου

Στα φούτερ και τα T-shirts Kaotiko μπορούμε να δούμε, μεταξύ άλλων, απεικονίσεις από κάρτες ταρώ, σχέδια πλανητών ή άλλα αστρολογικά prints. Οι ιδρυτές της μάρκας επικεντρώνονται στην υπεύθυνη κατανάλωση, επομένως ο κύριος στόχος τους είναι να αυξήσουν την ποσότητα υλικών από πιο βιώσιμες πηγές και να διατηρήσουν την τοπική παραγωγή.

Φωτογραφία: Υλικό Τύπου

Κύρια φωτογραφία του άρθρου: Υλικό Τύπου

τάσεις και συμβουλές
Insta News