ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ έως -30%! Αγόρασε top μοντέλα σε ακόμα χαμηλότερες τιμές. ΔΕΣ
Αναζήτηση...

Αμερικανικές μάρκες μόδας & avant-garde NYC style

8 min.

Τρία πράγματα είναι απολύτως βέβαια στον κόσμο της μόδας: το πιο σημαντικό είναι το Fashion Week στο Παρίσι που κλείνει την παρέλαση της μόδας. Η Κοπεγχάγη φημίζεται για τις πιο μοντέρνα ντυμένες influencers, και στις πασαρέλες της Αμερικής κυριαρχούν οι μάρκες Tommy Hilfiger, Calvin Klein και Ralph Lauren. Δεν είναι όμως τα μόνα brands που μας προσφέρουν ένα πραγματικό american dream. Δες τις αμερικανικές μάρκες μόδας που αντικατοπτρίζουν το πραγματικό NYC style.

Ανακάλυψε τις πιο δημοφιλείς αμερικανικές μάρκες μόδας των οποίων οι συλλογές είναι διαθέσιμες στο MODIVO, μάθε πώς να δημιουργήσεις υπέροχα outfit με βάση τον κώδικα του NYC style και αναβάθμισε την ντουλάπα σου με ρούχα που φωνάζουν: «χρώμα», «μοτίβα» και «αβάν-γκαρντ».

MSS

Ποιος θα το φανταζόταν ότι τα T-shirts με το print «I <3 New York», που κάποτε χρησίμευαν μόνο ως αναμνηστικά, χρησιμοποιούνται πλέον από διάσημες fashionistas ως βασικό στοιχείο του streetwear look. Επί του παρόντος, το καπέλο του μπέιζμπολ «NY» του brand New Era είναι το αγαπημένο μοντέλο κυριολεκτικά κάθε influencer που γνωρίζει τη μόδα.

«Τελευταία, έχω δει πολύ περισσότερους ανθρώπους να φορούν πράγματα που μπορείς να βρεις μόνο εδώ, στη Νέα Υόρκη» – είπε κάποτε η σχεδιάστρια μόδας Miyako Bellizzi. Οι Αμερικανοί δίνουν προσοχή στα τοπικά καταστήματα, υποστηρίζουν τις επιχειρήσεις της Νέας Υόρκης και φορούν με υπερηφάνεια ρούχα που αντιπροσωπεύουν το νεοϋορκέζικο στυλ.

Zizmorecore

Το cottagecore και το normcore προς το παρόν παραμερίζονται. Ήρθε η ώρα για το zizmorecore, μια τάση που γεννήθηκε στο underground της Νέας Υόρκης. Από πού προήλθε αυτό το όνομα; Zizmor είναι το επώνυμο ενός δερματολόγου, του οποίου οι διαφημίσεις στο μετρό κυριαρχούσαν στην πόλη τις δεκαετίες του ‘80 και του ‘90. Οι τάσεις της μόδας γεννιούνται στα πιο παράξενα μέρη, αλλά αυτό είναι που τις κάνει αυθεντικές.

Η τάση zizmorecore εκφράζει την αγάπη των Νεοϋορκέζων για την όμορφη πόλη τους. Περιλαμβάνει ρούχα (και όχι μόνο) από μέρη που αντιπροσωπεύουν τη Νέα Υόρκη. Αλλά όχι την τουριστική φασαρία που βλέπουμε στις ταινίες. Πρόκειται για το Μανχάταν και τα προάστια, στα οποία δεν φτάνουν οι κάμερες, που είναι νοσταλγικά, υπερτοπικά και φωνάξουν «I <3 New York».

Υπάρχει μια ισχυρή διάκριση μεταξύ του nyc style, του παριζιάνικου στυλ και του στυλ της Κοπεγχάγης. Ενώ οι Παριζιάνες παραμένουν στα ήπια χρώματα και τα απλά κοψίματα, οι Σκανδιναβές αναφέρονται ως «πολύχρωμα πουλιά της μόδας». Τα κορίτσια που εκπροσωπούν το στυλ της Νέας Υόρκης είναι τολμηρά, επιλέγουν εκφραστικούς συνδυασμούς χρωμάτων, αναμιγνύουν το σχέδιο pied de poule με το color blocking και δεν φοβούνται τις πολύ κοντές φούστες. Επίσης, δεν αποχωρίζονται τα ψηλά τακούνια και τις πλατφόρμες, και τα ρούχα τους φωνάζουν: EXTRAVAGANCE.

NYC style

«Υπάρχει σε αυτό το στυλ ένα χάος, που δεν είναι σε καμία περίπτωση κακόγουστο. Τίποτα δεν ταιριάζει μεταξύ τους, αλλά όλα μαζί ταιριάζουν τέλεια.»

Photo by Gilbert Carrasquillo/GC Images

Και ποιες αμερικανικές εταιρείες μόδας αντιπροσωπεύουν την τάση «cool girl NYC style»; Ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης σε αυτή την κατάταξη εξακολουθεί να είναι ο μεγάλος Tommy Hilfiger, ο οποίος έχει χτίσει μια αυτοκρατορία βασισμένη στον ακτιβισμό που εκφράζεται μέσω της μόδας. Το NYC style δημιουργούν μαζί του οι εταιρείες Calvin Klein, Polo Ralph Lauren, Guess και DKNY. Κάθε μία από αυτές τις μάρκες δημιουργεί μια ιστορία μόδας που γράφεται στις σελίδες του αμερικανικού fashion world.

Η παιδική ηλικία του νεαρού Hilfiger δεν ήταν εύκολη. Λόγω της δυσλεξίας του, αντιμετώπιζε μαθησιακές δυσκολίες και δεν λάμβανε καμία υποστήριξη από τους γονείς του, οι οποίοι, στα 18α γενέθλιά του, ανάγκασαν τον γιο τους να φύγει από το σπίτι. Από τότε, ο Τhomas έπρεπε να τα βγάλει πέρα μόνος του. Με ένα κεφάλι γεμάτο ιδέες, αποφάσισε να ξεκινήσει μια επιχείρηση και άνοιξε μια μικρή μπουτίκ ρούχων. Λίγο αργότερα χρεοκόπησε, και το 1985 ίδρυσε μια μάρκα με το όνομά του. Από εκείνη τη στιγμή, ο Thomas Hilfiger άρχισε να χτίζει την αυτοκρατορία του.

Οι συλλογές του είναι εμπνευσμένες από τα icons της ποπ κουλτούρας και την αμερικανική κληρονομιά. Από την αρχή ο σχεδιαστής εντυπωσίαζε με την προσέγγισή του στη δημιουργία τάσεων της μόδας, και το casual στυλ του κέρδισε μεγάλη αναγνώριση. Αρχικά, ο σχεδιαστής δημιουργούσε μόνο ανδρικές συλλογές, αλλά με την πάροδο του χρόνου η μάρκα του άρχισε να αναπτύσσεται. Tommy Hilfiger είναι μόνο ένα από τα brands. Εκτός από αυτόν, υπάρχουν επίσης αδελφές μάρκες – Tommy Jeans, Tommy Sport και Tommy Hilfiger Tailored, που έχουν γίνει οι πιο δημοφιλείς αμερικανικές μάρκες ρούχων στον κόσμο.

Αναφερόμενος από πολλούς ως ο Walt Disney της βιομηχανίας της μόδας, ο Ralph Lifshitz, γιατί αυτό είναι το πραγματικό όνομα του σχεδιαστή, αφού ξεπέρασε τις πολλές δυσκολίες που αντιμετώπιζε, έχτισε επίσης μια αυτοκρατορία αξίας πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων, όπως ακριβώς και ο Tommy Hilfiger. Ο Lauren πάντα συνδύαζε το μέλλον του με τη μόδα, γι’ αυτό άρχισε να κάνει κάτι που τον έκανε να νιώθει ευτυχισμένος και ικανοποιημένος – να σχεδιάζει: γραβάτες. Από μια μικρή μπουτίκ, δανεικά 50.000 δολάρια και μερικές γραβάτες από λαμπερό ύφασμα, άρχισε να γράφεται ιστορία στις σελίδες της μόδας.

Το 1967, ο Ralph Lauren ίδρυσε τη δική του εταιρεία, η οποία δεν παρήγαγε πλέον μόνο γραβάτες, αλλά και πλήρεις ανδρικές συλλογές. Η επανάσταση για την εταιρεία ήρθε το 1972, όταν η μάρκα Polo Ralph Lauren κατασκεύασε τη θρυλική μπλούζα polo με γιακά και λογότυπο, πολύ γνωστό σε όλους τους λάτρεις της μόδας. Μέχρι σήμερα, οι μπλούζες polo Ralph Lauren εξακολουθούν να αποτελούν το σήμα κατατεθέν των συλλογών του. Εκτός από τον χαρακτηριστικό έφιππο αναβάτη, ο Ralph Lauren είναι επίσης διάσημος για τα σχέδιά του με ένα αρκουδάκι – και τα δύο σχέδια μπορείς να τα βρεις στα ρούχα που διατίθενται στο MODIVO.

Ο DKNY είναι ένας αμερικανικός οίκος μόδας που ιδρύθηκε από την Donna Karan στη Νέα Υόρκη. Η καριέρα της ξεκίνησε με το σχέδιο «Seven Easy Pieces», δηλαδή εφτά κομμάτια της ντουλάπας που μπορούν να συνδυαστούν ελεύθερα. Μια τέτοια συλλογή bacis στοιχείων περιελάμβανε ένα κορμάκι, ένα εφαρμοστό μπλέιζερ, μια φούστα, ένα παντελόνι, ένα πουλόβερ από κασμίρ, ένα δερμάτινο μπουφάν, και κάτι για το βράδυ. Η μάρκα εμπνέεται συνεχώς και καθοδηγείται από την ενέργεια της πόλης που δεν κοιμάται ποτέ. Με την πάροδο του χρόνου, η DKNY έχει εξελιχθεί σε μια παγκόσμια δύναμη lifestyle – μια δυναμική γκαρνταρόμπα που περιέχει όλα όσα χρειάζεσαι για να ζήσεις τη ζωή της Νέας Υόρκης – όπου κι αν είναι αυτό.

Η ιστορία της μάρκας Guess ξεκίνησε το 1981, όταν τα αδέρφια Marciano από τη Μασσαλία, αλλά ερωτευμένοι με την Καλιφόρνια, αποφάσισαν να μείνουν μονίμως στην ηλιόλουστη χώρα και να ξεκινήσουν το δικό τους brand. Ήθελαν τα ρούχα τους να συνδέονται με την ανέμελη πολυτελή ζωή στο Λος Άντζελες. Στις συλλογές τους, η θρυλική αίγλη του Χόλιγουντ συνδυάζεται με μια πινελιά φυσικού γαλλικού σικ. Αυτή η μείξη αποδείχθηκε να είναι το κλειδί της επιτυχίας. Το πρώτο κορυφαίο μοντέλο της Guess είναι το Marilyn Jean, δηλαδή ένα στενό στους αστραγάλους τζιν επεξεργασμένο με ατμό με τρία φερμουάρ. Το τζιν Marilyn, που πήρε το όνομά του από τον μεγαλύτερο θρύλο των σταρ του Χόλιγουντ, είχε σκοπό να ενσαρκώσει το ιδανικό της θηλυκότητας μιας όμορφης σταρ. Σήμερα, η μάρκα προσφέρει πολλά περισσότερα προϊόντα.

Η Guess φημίζεται και για τις «όμορφες συνεργασίες» της. Το πρώτο «Guess Girl» ήταν μια άγνωστη Γαλλίδα μοντέλο Estelle Lefébure. Αργότερα την υποδύθηκαν οι: Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Laetitia Casta, Naomi Campbell, Paris Hilton και Jennifer Lopez. Το ξεχωριστό στυλ αυτής της αμερικανικής μάρκας μόδας κατακτά τις καρδιές εκατομμυρίων κοριτσιών σε όλο τον κόσμο εδώ και δεκαετίες.

Διάβασε επίσης >>> Guess – ένας γίγαντας στον κόσμο της μόδας σε αμερικανικό στυλ. Όλα όσα αξίζει να γνωρίζεις για αυτή τη μάρκα

Ο Calvin Klein ήξερε πάντα ότι η ζωή του θα συμβαδίζει με τη μόδα. Βέβαιος ότι θα γίνει σχεδιαστής, ίδρυσε το 1968 με τον φίλο του Barry Schwartz τη μάρκα που φέρει περήφανα το ονοματεπώνυμο του στο όνομά της. Ο Klein ήθελε να δημιουργεί κλασικές συλλογές, αλλά ταυτόχρονα ήθελε η εταιρεία να σχετίζεται με κάτι συναρπαστικό, συγκλονιστικό, ίσως και σοκαριστικό. Το πέτυχε δημιουργώντας διαφημιστικές καμπάνιες που έγιναν πρωτοσέλιδα.

Ο σχεδιαστής δεν κυνηγούσε τις τρέχουσες τάσεις της μόδας. Τις έκανε να αρχίσουν να τον κυνηγούν αυτές. Ενώ όλοι εστίαζαν στη μόδα για τον πολυεστέρα, εκείνος έφτιαχνε ρούχα από φυσικά υφάσματα. Το σπορ στυλ αναμεμειγμένο με τα κλασικά κομμάτια της Νέας Υόρκης έγινε γνωστό ως το all-american look και ο Klein έγινε εκατομμυριούχος μόλις δέκα χρόνια μετά την ίδρυση της εταιρείας.

Σήμερα, ο Calvin Klein είναι διάσημος για τα εσώρουχα φινιρισμένα με λάστιχο με το λογότυπο του brand και τα T-shirts και τα φούτερ με τα γράμματα «CK». Αυτή η αμερικανική μάρκα έχει αδελφές μάρκες που επίσης επικεντρώνονται σε casual μοντέλα ρούχων για καθημερινά σύνολα – CK Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear και Calvin Klein Performance.

Ο Michael Kors ενδιαφερόταν για τη μόδα από μικρός. Μπορούσαμε να θαυμάζουμε το ταλέντο του νεαρού Kors από τότε που ήταν μόλις 5 ετών – ο Michael επανασχεδίασε το νυφικό της μητέρας του. Πήγε στο κολέγιο, το οποίο εγκατέλειψε μετά από εννιά μήνες για να εργαστεί σε μια μπουτίκ στη Νέα Υόρκη, όπου σχεδίαζε ο ίδιος τις συλλογές. Εκεί γνώρισε τη Vera Wang, η οποία του άνοιξε την πόρτα για μια μεγάλη καριέρα. Το 1981 δημιούργησε τη δική του σειρά και το 1984 πραγματοποίησε την πρώτη του επίδειξη μόδας.

Η μάρκα ήταν δημοφιλής από την αρχή, και τα κομψά, πολυτελή και ταυτόχρονα σπορ ρούχα, που δημιουργούσε ο ίδιος, εκτιμήθηκαν από τη βιομηχανία της μόδας και τις πελάτισσες. Ο Michael Kors γνώριζε τις ανάγκες των γυναικών για τις οποίες δημιουργουργεί τα προϊόντα, και αυτές οι ανάγκες τον ώθησαν και έδωσαν στα αμερικανικά αθλητικά ρούχα του μια παγκόσμια διάσταση. Τα ρούχα και τα αξεσουάρ του, που συχνά φέρουν το μονόγραμμα «MK», έγιναν εξαιρετικά δημοφιλή.

Ο σχεδιαστής δεν θα είχε αποκτήσει τόσο μεγάλη επιτυχία χωρίς τη δύναμη των εντυπωσιακών αξεσουάρ του. Τα ρολόγια, τα γυαλιά ηλίου και οι τσάντες Michael Kors είναι σήμερα μια αγορά για χρόνια.

Σήμερα, η Levi’s συνδέεται κυρίως με το denim και το διάσημο τζιν 501®. Ωστόσο, λίγοι γνωρίζουν ότι αυτή η αμερικανική μάρκα, που ιδρύθηκε από τον Levi Strauss το 1853, αρχικά πουλούσε και δερμάτινα είδη. Δύο δεκαετίες αργότερα, επέκτεινε τη γκάμα της με τα εμβληματικά πλέον τζιν παντελόνια.

Σημείο καμπής για το brand αποδείχθηκε η συνεργασία με τον ράφτη Jacob Davis, με τον οποίο παρουσίασαν από κοινού τα χάλκινα πριτσίνια για την ενίσχυση των denim ρούχων. Με αυτόν τον τρόπο, το 1873 δημιουργήθηκε η πρώτη τζιν ολόσωμη φόρμα. Τα τζιν φορέθηκαν από ανθρακωρύχους, καουμπόηδες και ύστερα από ροκ σταρ, προέδρους, μέχρι που τελικά σχεδόν όλοι – άνδρες, γυναίκες και παιδιά – τα είχαν στις ντουλάπες τους.

Με την πάροδο του χρόνου, τα τζιν Levi’s έπαψαν να είναι ρούχα εργασίας και έγιναν το ιδανικό ρούχο για καθημερινές εμφανίσεις. Το μπλε τζιν, όπως και άλλα είδη ένδυσης, άρχισε να υπόκειται σε εποχιακές τάσεις της μόδας. Τα ίδια τα τζιν πήραν διάφορα σχήματα – σωλήνας, καμπάνα, σε ίσια γραμμή και πολλά άλλα.

Διάβασε επίσης >>> Πώς να ταιριάξεις το τζιν με τη σιλουέτα σου; Βρες το τέλειο μοντέλο!

Για εκείνη

Το NYC style βρίσκει την απόλυτη έκφρασή του σε μια εμφάνιση που αποτελείται από ρούχα των πιο διάσημων αμερικανικών εταιρειών μόδας. Αν σου αρέσουν οι χαλαροί, ενδιαφέροντες χρωματικοί συνδυασμοί με μια αβάν-γκαρντ πινελιά, τότε το vibe από το Μανχάταν είναι φτιαγμένο για σένα. Σέταρε τα πολύχρωμα φούτερ Lauren με αρκουδάκι με κόκκινο καρό παντελόνι DKNY και ολοκλήρωσε το outfit σου με πουπουλένιο αμάνικο μπουφάν Tommy Hilfiger. Τρεις κορυφαίες αμερικανικές μάρκες – ένα ντύσιμο.

Αμάνικο Μπουφάν TOMMY JEANS

Φούτερ POLO RALPH LAUREN

Παντελόνι DKNY

Γυναικεία Κόκκινα Κασκόλ

Καπέλο Jockey NEW ERA

Η αμερικανική ατμόσφαιρα έχει να κάνει με το ΧΡΩΜΑ. Απέχει πολύ από το υποτονικό parisian chic. Αυτό που έχει σημασία εδώ είναι η τρέλα, η άνεση και η υπερβολή. Τα neon χρώματα είναι ευπρόσδεκτα και μπορούν να συνδυαστούν με διάφορα μοτίβα χωρίς κανέναν ενδοιασμό. Προτίμησε, για παράδειγμα, ένα neon κίτρινο τοπ DKNY, παντόφλες στο ίδιο χρώμα, ένα πράσινο παντελόνι με σχέδια και ένα γαλάζιο bomber jacket Tommy Hilfiger. Δύο χρώματα όμως δεν είναι αρκετά για το NYC style, οπότε πρόσθεσε ένα φωτεινό ροζ σακίδιο πλάτης. Ενώ το bucket hat είναι must-have στην ντουλάπα κάθε μοντέρνας Αμερικανίδας.

Bomber Jacket TOMMY JEANS

Tops DKNY SPORT

Παντελόνι TOMMY HILFIGER

Σακίδια πλάτης TOMMY HILFIGER

Παντόφλες TOMMY JEANS

Καπέλο Bucket TOMMY JEANS

Για εκείνον

Οι εμφανίσεις εμπνευσμένες από το Super Bowl αποτελούν επίσης αναπόσπαστο κομμάτι του NYC style. Οποιαδήποτε αναφορά σε ρούχα από τα θρυλικά σχολεία Ivy League είναι ευπρόσδεκτη. Η ζακέτα Tommy Hilfiger που θυμίζει τους παλιούς τοίχους του Yale, του Harvard ή του Brown είναι μια 100% αναπαράσταση της αμερικανικής ατμόσφαιρας. Στις μέρες μας, ο κομψός dress code έχει σπάσει λίγο, οπότε μη φοβηθείς να συνδυάσεις αυτό το είδος ρούχων με φόρμες Calvin Klein.

Bomber Jacket GUESS

Ζακέτα TOMMY HILFIGER

T-shirt TOMMY JEANS

Παντελόνι Φόρμας CALVIN KLEIN JEANS

Αθλητικά CALVIN KLEIN JEANS

Κάλτσες POLO RALPH LAUREN

Κασκόλ TOMMY HILFIGER

Γυαλιά Ηλίου POLO RALPH LAUREN

Τσάντα 2005

Φυσικά, από τις προτάσεις μας δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα ογκώδη παπούτσια, με τα οποία μπορείς να πας σε συναυλία της Taylor Momsen. Οι αρβύλες Tommy Jeans δεν έχουν μόνο ροκ, αλλά και νεοϋορκέζικο χαρακτήρα. Συνδύασε τα με ένα color blocking φούτερ Polo Ralph Lauren, ένα καρό παντελόνι (!) και ένα αμάνικο μπουφάν. Μην ξεχάσεις και το καπέλο jockey, το οποίο είναι must-have στην ντουλάπα κάθε Αμερικανού.

Αμάνικο Μπουφάν TOMMY HILFIGER

Fleece POLO RALPH LAUREN

Παντελόνι POLO RALPH LAUREN

Αρβύλες TOMMY JEANS

Κασκόλ TOMMY HILFIGER

Καπέλο Jockey 47 BRAND

Photo by Michael Stewart/Getty Images

τάσεις και συμβουλές
Insta News